Seungri — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress
Deutsche Bahn zamierza poszerzyæ ofertê po³±czeñ d³ugodystansowych uruchamiaj±c miêdzynarodowe poci±gi du¿ych prêdko¶ci do takich miejsc, jak po³udniowa Francja i Wielka Brytania – zdradza w wywiadzie dla niemieckiego dziennika „Die Welt” Rüdiger Grube, prezes Deutsche Bahn.
- Chcemy prêdzej czy pó¼niej dojechaæ ICE do Londynu – mówi Grube. – Wed³ug naszych analiz w obszarze metropolitalnym Zag³ebia Ruhry jest ok. 1 mln 100 tys. potencjalnych pasa¿erów, zainteresowanych podró¿owaniem na takiej trasie - dodaje.
Prezes Deutsche Bahn skrytykowa³ przy okazji angielski kolejowy tunel, potocznie znany jako Chunnel, który ³±czy Francjê i Wielk± Brytaniê. – Obecnie problemem [w uruchomieniu po³±czenia do Londynu – przyp. red.] jest to, ¿e istniej± znaczne ograniczenia wjazdu dla naszych poci±gów. ICE 3, najnowocze¶niejszy poci±g jaki istnieje, przeje¿d¿a przez ka¿dy tunel w Alpach, ale przez Eurotunel nie mo¿e. Ale trwaj± ju¿ w tej sprawie rozmowy, które odbieram pozytywnie i my¶lê, ¿e wkrótce znajdziemy rozwi±zanie - t³umaczy.
Jednocze¶nie Rüdiger Grube dodaje, ¿e DB chce zintensyfikowaæ ruch w s±siednich krajach i zapowiedzia³ rozszerzenie dzia³alno¶æ spó³ki joint-venture Alleo, któr± tworzy francuski narodowy przewo¼nik SNCF oraz Deutsche Bahn. – Do tej pory poci±gi SNCF i DB realizuj± po³±czenia ze Stuttgartu i Frankfurtu do Pary¿a. W nowej ofercie planowane jest bezpo¶rednie po³±cznie Niemiec z po³udniow± Francj±. Pierwsze sk³ady powinny wyruszyæ w 2012 roku. Obecnie trwaj± intensywne rozmowy w tej sprawie - wyja¶nia.
¼ród³o: Rynek Kolejowy/Die Welt
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plfunlifepok.htw.pl