Seungri — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress
Od pewnego czasu ci±gnie mnie by znów poprowadziæ Gwiezdne Wojny. Lubiê to uniwersum i chêtnie co jaki¶ czas do niego wracam. W sumie nic dziwnego- znale¼æ mo¿na w nim ciekawe postacie takie jak Vader czy Palpatine, b³yskotliwi stratedzy tacy jak admira³ Ackbar, a tak¿e banda b³yskotliwych ³otrów takich jak Mara Jade lub Han Solo.
W pewnym sensie mo¿na okre¶liæ moj± chêæ prowadzenia i przyjemno¶æ z niego p³yn±c± jako swoist± pasjê i hobby. Problem jednak pojawia siê w momencie doboru mechaniki. Z jednej strony wszechobecna i potê¿na Moc to wielka si³a, z drugiej za¶ strony czêsto jest tak, ¿e u¿ytkownicy mocy wbijaj± normalne postacie w pod³ogê. Problem ten szczególnie widaæ w przypadku mechaniki opartej na D20. Skala przewidywana na mo¿liwo¶ci postaci jest niby ogromna, a z drugiej strony ¶rednio zaawansowana postaæ z ³atwo¶ci± górne pu³apy osi±ga w testach.
Dodatkowo dochodzi w³a¶nie kwestia niezrównowa¿enia ca³o¶ci na mechanice D20. Najzwyklejszy wp³yw na umys³ po krótkim rozwoju postaci czu³ej na moc jest nie do odparcia dla przedstawiciela grona zwyk³ych "zjadaczy chleba" czyli dla jakiejkolwiek innej profesji. W zwi±zku z tym postanowi³em rozwi±zaæ ten problem w najprostszy mo¿liwy sposób, jaki przychodzi mi na my¶l. Zamierzam prowadziæ w oparciu o 4 edycjê Gurpsa.
W ten prosty sposób rozwi±¿ê wszystkie moje najwiêksze bolo±czki dotycz±ce D20, a dodatkowo lepiej zapoznam siê z kolejnym systemem. Co prawda je¶li kto¶ z Was, moi drodzy czytelnicy, zna lepszy system do prowadzenia Gwiezdynch Wojen, to z chêci± wys³ucham rady.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plfunlifepok.htw.pl