Fabu³a vs. Mechanika 

Seungri — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

Ka¿dy, kto mia³ styczno¶æ z takowymi produkcjami, gdzie silnik graficzny jest banalny, a mechanika zbli¿ona do tysi±ca innych gier spod stajni amatorskiej, nie raz chyba zastanawia³ siê, dlaczego tu siedzi. Bo czy nie lepiej, gdy gra siê dla mechaniki g³ównie, zagraæ sobie w jak±¶ star±, b±d¼ now± grê, nie mówiê tutaj o crpgach, czy hack'slash, ale nawet o strategiach... a fabu³a?

Chodzi mi g³ownie w³a¶nie o gry rpg przegl±darkowe. Na co siê nastawiacie? Czy zarówno na mechanikê, jak i fabu³ê, bo niejako to u³atwia wam ca³± grê, pozwala na lepsze podej¶cie w walkach fabularnych, czy wolicie waliæ w lvl, a mo¿e gracie tylko fabularnie?

Pocz±tkowo gra³am jedynie fabularnie, jednak stwierdzi³am, ¿e najlepiej by³oby po³±czyæ mechanikê oraz fabu³kê, bo przynajmniej bêdê zna³a swoje granice - wszak moja z³odziejka 10 lvl nie pokona wojaka na 50 lvl. Gorzej jest gracz m-f przeciwko fabularnemu, ale to te¿ da siê za³atwiæ, dziêki arbitrowi

A jakie jest wasze zdanie, moje mysie-pysie?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl