Final Fantasy XIV 

Seungri — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

Fatalnie jest pod wzglêdem kamery. Jest po prostu konsolowa. Na szczêscie kilkana¶cie tysiêcy postów dziennie na ten temat sprawi³o, ¿e SE zmieni to na pewno i wersja dla PC nie bêdzie ju¿ irytowaæ pod wzglêdem obs³ugi kamery.
Na czym polega³ problem.
W momencie gdy chcieli¶my obróciæ obraz za pomoc± PPM to kamera za bardzo "p³ynê³a" czasem nawet 4 razy okrêci³a siê wokó³ postaci. Osobi¶cie sobie z tym poradzi³em. Przy eksploatacji u¿wa³em IJKL do sterowania ni±, a podczas walki nie jest potrzebna manipulacja kamer±. Ponad to wymy¶li³em "pulsacyjny obrót kamer±" czyli odpowiednie ruchy myszk± po³±czone z odpowiednim klikaniem w PPM, ale po choelre komu takie niewygodne rozwi±zanie? NIech lepiej ca³o¶æ zmieni±, wiêc sobie na to ponarzekali¶my.

Druga rzeczy nieprzyjemna, w³±czanie interfejsu.
Lito¶ci, na esc jest wy³±cznie cancel a je¶li chcemy w³±czyæ opcje czy u¿yæ kryszta³u do zkaoñczenia misji trzeba myszk± specjalnie klikn±æ odpowiedni± ikonê, tak samo jest z wyci±ganiem broni, klikn±æ trzeba odpowiedni± ikonkê - pora¿ka. Dostali stosy narzekañ, obieclai poprawê(tak w ogóle to ju¿ w trakcie bety dodawali poprawki).

3. i ostatni komplejn to ubogie menu opcji, brak zaawansowanej konfiguracji graficznej.

Na pierwsze miejsce wychodzi. MUZYKA!!! Wykorzystali to co wszyscy kochamy, mnóstwo klasycznych utworów w nowej wersji plus kilka nowych. W ten sposób w menu wita nas utwór z FF6, a po zakoñczonym z sukcesem leveque¶cie(do tego przejdê w dalszej czê¶ci)s³yszymy wspania³y d¼wiêk wygranej walki, któ¿ nie kocha tej melodii? Zatem, muzyka - wy¶mienita.

Oprawa graficzna. Jak dla mnei czacha dymi, genialne po³±czenie 3D z 2,5D dziêki czemu graj±c mam uczucie jakbym zasuwa³ po jakim¶ trójwymiarowym obrazie plus b. ddobrze spisuj±ca siê fizyka, szaty faluj±ce na wietrze wygl±daj± cudnie.
Modele postaci to ju¿w ogóle s± wystrza³owe. FFXIV to naj³adniej wygladaj±cy jRPG jakiego kiedykolwiek stworzyli Japoñczycy. Chodzenie po równinie na której z wiatrem zasuwaj± li¶cie to bardzo mi³a rzecz. Modele potworów równie¿ zas³uguj± na najwy¿sze oceny.
Z rado¶ci± stwierdzam, ¿e nie wp³wa to jako¶ specjalnei na p³ynno¶æ gry, w takiej karczmie, choæ ludzi multum to gra zasuwa p³ynnie.

Levequesty. Zadania w FF14 przyjmujemy wy³±cznie od konkretnych gildii. Miejsce gdzie dane zadanie trzeba wykonaæ jest wskazane na mapie(która równie¿ wymaga dopracowania, ale nie jest ¼le, jest dobrze i SE ju¿ nad tym pracuje). Tam podchodzimy do naszego ukochanego(z tkaich czê¶ci jak choæby FFIII)kryszta³u i rozpoczyna siê zadanie.... Na czas! Muzyka plus up³ywaj±cy czas naprawdê dostarcza adrenaliny.

System zbiernaia lootu - zero klikania, samo wpada do kieszeni.

Walka. Przyznajê, system jest ciekawy. Trochê w gu¶cie FFXII ale bez durnych strza³ek(nie lubiê tej czê¶ci Finala). Najpierw nale¿y wyj±æ broñ, postaæ sama po klikniêciu tego nie zrobi, ale nadaje to pewnego realizmu. Wtedy zaczyna siê walka i wtedy te¿ dopeiro pojawia siê pasek z skillami, wcze¶niej pozostaje ukryty, bo po co ma zas³aniaæ ekran?
Pojawia siê specjalny pasek, a jego pojemno¶æ jest na bierz±co odnawiana po tym jak sami j± uszczuplimy poprzez u¿ywanie skilli, mo¿emy u¿yæ na raz tak du¿o skilli jak mamy "moc" w pasku.

Hmmm.. Tyle ju¿ tego napisa³em, ¿e sam nie wiem o czym zapomnia³em, zatem zadawajcie pytania je¶li co¶ jeszcze chcecie wiedzieæ
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl