Seungri — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress
/// SV_ \\\
sv_accelerate "5" - Ustawia szybko¶æ przyspieszenia. W cs jest zablokowana na warto¶ci "5". W HL nie jest zablokowana, a default to "10". [5]
sv_aim "0" - W³±cza Auto-Aim, tzn, ¿e celownik jest zablokowany na okre¶lonej wysoko¶ci, a ruszaæ nim mo¿na tylko na boki. Dzia³a tylko w HL, na serwerze musi byæ sv_cheats "1". [0-1]
sv_airaccelerate "10" - Ustawia szybko¶æ przyspieszenia w powietrzu. Na surf_mapach standard to "100". [0<]
sv_airmove "1" - w³/wy³ mo¿liwo¶æ poruszania siê w powietrzu. [0-1]
sv_allowdownload "1" - Pozwala klientowi pobieraæ pliki z serwera (modele, spraye, soundy). [0-1]
sv_allowupload "1" - Pozwala serwerowi pobieraæ pliki od klienta (modele, spraye, soundy). [0-1]
sv_alltalk "0" - w³/wy³ mo¿liwo¶æ rozmawiania przez mikrofon martwych gracza\y z ¿ywymi, jak i porozumiewanie siê graczy z ró¿nych teamów. [0-1]
sv_bounce "1" - Ustawia mno¿nik "odbijania siê", dla fizycznie symulowanych kolizji objektów.
sv_cheats "0" - w³/wy³ mo¿liwo¶æ u¿ywania "niedozwolonych" komend/kodów podczas gry. [0-1]
sv_clienttrace "1" - Ustawia co¶ jakby Hitboxy, czyli nawet jak nie nacelowujesz na kogo¶ to mo¿esz w niego trafiæ (musi byæ sv_cheats "1"). Teraz warto¶æ komendy jest zablokowana i nie da siê jej zmieniæ. [1]
sv_contact - Jest u¿ywana do ustawiania meila w³a¶ciciela serwera, np. sv_contact Kanter4life@o2.pl.
sv_downloadurl - Dziêki tej komendzie klient mo¿e pobieraæ pliki przez HTTP (znacznie szybciej) ni¿ standardowo z serwera. ustaw "" ¿eby powróciæ do normalnego trybu pobierania.
sv_enableoldqueries "0" - w³/wy³ wsparcie dla starych zapytañ serwera (dziêki tej komendzie mo¿esz u¿ywaæ HL1 Engine Master Server Query Protocol). [0-1]
sv_failuretime "0.5" - Ustawia czas, po up³yniêciu którego serwer bez otrzymnia ¿adnego pakietu od klienta przestanie te¿ wysy³aæ do niego danych, do czasu a¿ klient znów wy¶le pakiet danych. [0<]
sv_filetransfercompression "1" - w³/wy³ pakowanie i wysy³anie spakowanych plików do klienta. [0-1]
sv_filterban "1" - nie wpu¶ci na serwer zbanowanych osób. Ustawienie na "0" powoduje, ¿e wszyscy byliby zbanowani na IP, ale ich ip nie bêdzie w banli¶cie. [0-1]
sv_friction "4" - Ustawia tarcie/po¶lizg pod³o¿a. Jest zablokowane w cs na warto¶ci "4". [4]
sv_gravity "800" - Ustawia grawitacjê na serwerze. Przy warto¶ci "0" nie mo¿na skakaæ, a przy "12000" nie mo¿na skakaæ. Przy ujemnych warto¶ciach jest efekt jak przy warto¶ci "0", ale mo¿na o wiele szybciej skakaæ. [<12000]
sv_instancedbaseline "1" - w³/wy³ mo¿liwo¶æ tworzenia przez serwer przypadkowych "stanów wyj¶ciowych" (dla rzeczy takich jak granaty, etc), które nie maj± dobrych "stanów wyj¶ciowych" gdy¿ nie s± one umiejscowione w .map pliku. [0-1]
sv_lan "0" - W³±cza mo¿liwo¶æ za³o¿enia serwera wy³±cznie w sieci LAN. [0-1]
sv_lan_rate "20000" - Ustawia rate, które bêdzie ustawione u wszystkich na serwerze LAN (musi byæ sv_lan "1"). Je¿eli sv_lan_rate< 1001, to wtedy sv_lan_rate zostanie zignorowana, a u klienta zostanie ustawiona jego warto¶æ "rate". [1001>20000]
sv_logbans "0" - w³/wy³ rejestrowanie banów. [0-1]
sv_logblocks "0" - w³/wy³ logowanie blokowanych prób zmiany zastrze¿onych warto¶ci zmiennych. [0-1]
sv_log_onefile "0" - Decyduje, czy ma byæ jeden welki plik z logami, czy ma siê tworzyæ nowy co ka¿d± mapê. [0-1]
sv_log_singleplayer "0" - w³/wy³ mo¿liwo¶æ zapisywania logów w osobnych plikach z Single Player Mode. [0-1]
sv_logrelay "1" - w³/wy³ logowanie podl±czeñ hltv relay proxy. [0-1]
sv_maxrate "0" - Ustawia limit bajtów na sekundê, które serwer mo¿e wys³aæ do klienta. [1000>20000]
sv_maxspeed "320" - Ustawia maxymaln± szybko¶æ graczy. W cs nie ma ró¿nicy powy¿ej "260", gdy¿ przy standardowych komendach z tak± prêdko¶ci± biega siê ze Scoutem (najszybciej). [1<]
sv_maxunlag "0.5" - Ustawia maxymalny czas w sekundach, przeznaczony na kompensacja lagów. Musisz mieæ sv_unlag "1".
sv_maxupdaterate "30" - Ustawia maxymaln± warto¶æ jak± klient mo¿e ustawiæ w cl_updaterate. [10<]
sv_maxvelocity "2000" - Ustawia maxymaln± szybko¶æ dla ka¿dego poruszaj±cego siê obiektu.
sv_minrate "0" - Ustawia minimaln± warto¶æ Bajtów na sekundê jak± serwer mo¿e wys³aæ do ka¿dego klienta z osobna. [1000>20000]
sv_minupdaterate "10" - Ustawia minimaln± warto¶æ jak± klient mo¿e ustawiæ w cl_updaterate. [10<]
sv_newunit "0" - U¿ywana do czyszczenia plików z zapisanym stanem gry (save) z poprzednich leveli, utrzymuj±c jaknajmniejszy rozmiar pliku. U¿ywana w HL SPM. [SPM 0-1]
sv_password - Ustawia has³o na serwerze.
sv_proxies "1" - Ustawia liczbê HLTV Proxy, które mog± pod³±czyæ siê do serwera (jedno zajmuje jeden slot).
sv_rcon_banpenalty "1" - Czas w minutach, na który dostajemy Bana (na IP) za zbyt wiele prób b³êdnego zalogowania siê do konsoli RCON.
sv_rcon_maxfailures "10" - Ustawia ilo¶æ razy, które mo¿na próbowaæ siê b³êdnie zalogowaæ do konsoli RCON w czasie ustawionym w sv_rcon_minfailuretime przed dostaniem bana.
sv_rcon_minfailuretime "30" - Ustawia czas w którym sprawdzane s± b³êdne próby logowania do konsoli RCON.
sv_region "-1" - Ustawia region ¶wiata, w którym znajduje siê serwer (korzystaj± z tego Filtry w ustawieniach wyszukiwarki serwerów). 0-Eastcoast, 1-Westcoast, 2-Ameryka P³d, 3-Europa, 4-Azja, 5-Australia, 6-Middle east, 7-Afryka, 255-¦wiat.
sv_restart "0" - Ustala czas w sekundach, po jakim resetuje siê mapa (resetuje: czas, fragi, deady, kasê etc). To to samo co sv_restartround.
sv_restartround "0" - Ustala czas w sekundach, po jakim resetuje siê mapa (resetuje: czas, fragi, deady, kasê etc). To to samo co sv_restart.
sv_send_logos "1" - w³/wy³ mo¿liwo¶æ wysy³ania logo graczy (sprej na ¶cianie). [0-1]
sv_send_resources "1" - w³/wy³ mo¿liwo¶æ pobrania listy wymaganych plików potrzebnych do gry na mapie. Na serwerze musi byæ te¿ sv_allowdownload "1". [0-1]
sv_skycolor_b "0" - Zmienia kolor nieba w kierunku b³êkitu. [0-255]
sv_skycolor_g "0" - Zmienia kolor nieba w kierunku zieleni. [0-255]
sv_skycolor_r "0" - Zmienia kolor nieba w kierunku czerwieni. [0-255]
sv_skyname "desert" - Ustawia rodzaj nieba, ustawia niebo do momentu zmiany mapy, lecz klient musi ponownie siê pod³±czyæ, ¿eby zobaczyæ zmiany.
sv_skyvec_x "0" - Ustawia orientacyjn± o¶ X nieba.
sv_skyvec_y "0" - Ustawia orientacyjn± o¶ Y nieba.
sv_skyvec_z "0" - Ustawia orientacyjn± o¶ Z nieba.
sv_spectatormaxspeed "500" - Ustawia maxymaln± szybko¶æ poruszania siê gracza w trybie spectator.
sv_stats "1" - Ustawia, czy maj± byæ zbierane statystyki o u¿yciu procesora serwera. Wpisz "stats" w konsoli, by zobaczyæ dane o CPU uzbierane przez sv_stats. [0-1]
sv_stepsize "18" - Ustawia maxymaln± wysoko¶æ na jak± mo¿na wej¶æ bez skakania. Im wy¿sza warto¶æ tym na wy¿sze obiekty mo¿na wej¶æ.
sv_stopspeed "75" - Ustawia wspó³czynnik hamowania na ziemi. W HL default to 100, a w CS jes zablokowana na warto¶ci "75".
sv_timeout "60" - Ustawia czas w sekundach, po którym serwer roz³±cza klienta po zerwaniu po³±czenia.
sv_unlag "1" - Pozwala klientowi na u¿ywanie kompensacji laga - cl_lc.
sv_unlagsamples "1" - Ustawia liczbê pakietów, z których bêdzie wyliczona ¶rednia pingu, przeznaczona do kompensacji, np "1"- Serwer wyliczy ¶redni± pingu z ostatniej próbki, 2-Serwer wyliczy ¶redni± pingu z ostatnich dwóchpróbek.
sv_unlagpush "0" - w³/wy³ wymuszanie kompensacji laga u klienta przez serwer. [0-1]
sv_uploadmax "0.5" - Ustawia maxymalny limit MB, który jest przeznaczony na dane klienta: spraye etc.
sv_version - Wy¶wietla jakie¶ informacje o wersji serwera, np. 1.1.2.0/2.0.0.0,47,3647. 47-wersja protoko³u, 3647-Build version.
sv_visiblemaxplayers - Ustala ilo¶æ slotów widocznych w przegl±darce serwerów, np jak serwer ma 16 slotów, a ustawimy warto¶æ dla tej komendy "10" to w przegl±darce serwerów bêdzie widocznych tylko "10". Jest u¿ywana do rezerwowania slotów dla adminów, ale bez ¿adnego dodatkowego pluginu ka¿dy mo¿e siê po³±czyæ na "ukryty" slot.
sv_voicecodec "voice_miles" - Ustawia kodek g³osowy. S± dwa kodeki: voice_miles i voice_speex. voice_speex daje lepsz± jako¶æ d¼wiêku.
sv_voiceenable "1" - w³/wy³ mo¿liwo¶æ rozmawiania przez mikrofon na serwerze. [0-1]
sv_voicequality "3" - Ustawia jako¶æ g³osu na serwerze. Na serwerze musi byæ sv_voiceenable "1" i sv_voicecodec voice_speex.Im lepsza jako¶æ g³osu tym wiêksze pasmo bêdzie on zajmowa³. "1"-2400bps Najgorsza jako¶æ, "2"-6000bps, "3"-8000bps, "4"-11200bps, "5"-15200bps Najlepsza jako¶æ.[1-5]
sv_wateraccelerate "10" - Ustawia przyspieszenie w wodzie.
sv_wateramp "0" - Zwiêksza fale na wodzie, ustawia gl_wateramp (to samo tylko po stronie klienta) u wszystkich graczy.
sv_waterfriction "1" - Ustawia tarcie w wodzie.
sv_zmax "4096" - Ustawia maxymalny rozmiar Z-buffer. Maxymalny widzialny dystans. Zmienia warto¶æ gl_zmax u ka¿dego klienta, który pod³±cza siêdo serwera. Valve doda³o t± komendê, bo przy gl_zmax "0" w D3D mo¿na by³o widzieæ przez ¶ciany.
sys_ticrate "100" - Ustawia maxymaln± liczbê klatek na sekunde, które serwer mo¿e przeliczyæ. Warto¶æ 125 jest zalecana, najlepiej nie mieæ wiêcej ni¿ 200, niektóre mecze wymagaj± 1000, ale firmy hostingowe mog± forsowaæ te warto¶ci na ni¿sze.
texgamma "2.0" - Ustawia gammê dla tekstur.
thirdperson - W³±cza tryb widoku z trzeciej osoby. Wymaga sv_cheats "1".
timedemo - Powoduje, ¿e wgrane demo chodzi najszybciej jak mu pozwala sprzêt, po czym wy¶wietla ¶redni fps.
timerefresh - Model gracza obkrêca siê wokó³ w³asnej osi, a w konsoli wy¶wietlaj± siê informacje na temat fps tego obrotu.
toggleconsole - W³±cza konsole.
togglescores - W³/wy³ staty w grze. Jest bardzo podobne do +showscores, tyle tylko, ¿e jak raz wpiszesz togglescores, to bêd± one widoczne do momentu ponownego wpisania togglescores.
topcolor "30" - Ustawia kolor koszulek twojego modelu w HL, który inni widz± (nie dzia³a w cs). [0-255]
unbind "X" - Usuwa funkcjê z klawisza, odbindowuje. Zamiast "X" nazwa klawisza.
unbindall - Usuwa wszystkie bindy.
unpause - Odpauzowuje grê. Na serwerze musi byæ pausable "1".
users - Wy¶wietla listê graczy na serwerze.
v_centermove "0.150" - Ustawia dystans, który musisz przej¶æ by twój ekran siê wycentrowa³. Wymaga -mlook i lookspring "1" [0<]
v_centerspeed "500" - Ustawia jak szybko twój celownik jest wycentrowany na ¶rodek ekranu. Wymaga -mlook i lookspring "1". version - Wy¶wietla w konsoli informacje o silniku gry, wersji etc.
vgui_emulatemouse "0" - To opcja GoldSrc, która wymusza emulacje kursora myszy (mo¿e byæ to przydatne dla starszych kart graficznych, które wy¶wietlaj± migaj±cy kursor). [0-1]
vid_d3d "0" Dzia³a jak prze³±cznik pomiêdzy trybami: OpenGL i D3D. Niedzia³aj±ce gdy¿ potrzebuje reconnecta by zadzia³aæ, a automatycznie zmienia warto¶æ podczas pod³±czania do serwera.
viewdemo nazwa_dema - W³±cza Demo Player, do odtwarzania dema.
viewframe - Wy¶wietla specyficzn± (jedn±) ramkê obrazu dla modelu wy¶wietlanego komend± viewmodel.
viewmodel "nazwa_pliku" - Umo¿liwia decydowanie, który model, lub sprit ma byæ wy¶wietlany w miejscu, gdzie na mapie u¿yty zosta³ byt "viewthing", je¿eli nie zosta³ on u¿yty podczas tworzenia mapy wy¶wietlony zostanie komunikat: "No viewthing on map", przyk³ad: viewmodel progs/enforcer.mdl.
viewnext - Wybiera nastêpny model.
viewprev - Wybiera poprzedni model.
viewsize "120" - Okre¶la rozmiar okna, w którym widaæ grê (Bez HUD'a ten jest w sta³ym miejscu). [SOFT, 30-120]
violence_ablood "1" - W³/wy³ wy¶wietlanie wiêkszej ilo¶ci krwi. [0-1]
violence_agibs "1" - W³/wy³ wy¶wietlanie kawa³ków cia³. [0-1]
violence_hblood "1" - W³/wy³ wy¶wietlanie wiêkszej ilo¶ci krwi. [0-1]
violence_hgibs "1" - W³/wy³ wy¶wietlanie kawa³ków cia³. [0-1]
voice_enable "1" - W³/wy³ mo¿liwo¶æ porozumiewania siê przez mikrofon. [0-1]
voice_fadeouttime "0.1" - Liczba w sekundach, po której g³os gracza zanika, gdy ten koñczy mówiæ, wyg³adza to g³os pod koniec rozmowy. Ustaw na "0", je¿eli chcesz odgrywaæ d¼wiêki przez HLSS/HLDJ, gdy¿ to stwarza d¼wiêk bardziej st³umiony i szybciej zanikaj±cy. [0<]
voice_inputfromfile - "0" Umo¿liwia puszczenie jednego utworu innym graczom (s³aba jako¶æ). Umie¶æ swój plik .wav w katalogu SteamApps\twoj@mail\counter-strike\cstrike. Jego nazwa musi byæ zmieniona na - voice_input.wav
Parametry pliku: Sample Rate - 8000Hz, Channels - Mono, Resolution - 16bit. [0-1]
voice_loopback "0" - Umo¿liwia s³yszenie w³asnego g³osu podczas rozmawiania przez mikrofon. [0-1]
voice_recordtofile "0" - Zapisuje rozmowy przez mikrofon do plików voice_micdata.wav i voice_decompressed.wav w katalogu cstrike.
voice_scale "1" - Ustawia g³o¶no¶æ g³osów innych graczy podczas rozmów przez mikrofon (tak¿e twojego g³osu je¿eli u¿ywasz voice_loopback "1"). [0-1]
volume - Ustawia g³o¶no¶æ gry.
weapon_nazwa - Wyjmuje sprzêt: glock18/usp/deagle/p228/elite/fiveseven / mp5navy/p90/tmp/mac10/ump45 / ak47/sg552/m4a1/aug / m3/xm1014 / scout/awp/g3sg1/sg550 / m249 / c4/knife / flashbang/hegrenade/smokegrenade.
writecfg - Zapisuje configa np. writecfg nazwa_configa.cfg.
writeip - Zapisanie banów na ip.
writeid - Zapisanie banów.
wait - Zatrzymuje grê na 10 ms (milisekund). U¿ywany w skryptach, by oddzieliæ od siebie dwie komendy, które od razu po sobie niedzia³aj± (gdy¿ jest za szybko).
waveplaylen nazwa_pliku.wav - Gra oblicza i okre¶la czas potrzebny do kompletnego odtworzenie pliku.
waterroom_type "14" - Ustawia room_type pod wod±. Ustaw na 0 by mieæ czysty d¼wiêk pod wod±, bez echa. Zobacz te¿ room_type. [0-28]
zoom_sensivity_ratio - Ustawia czu³o¶æ myszki podczas zooma w snajperkach.
¬ród³o: board, hlds.pl, google - te komendy figuruja na wiekszosci forow CSa. nie jest to moja robota tylko ilus tam osob ktore wrzucaja to i uzupelniaja. Ja to tylko wkleilem.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plfunlifepok.htw.pl