Seungri — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress
Czym jest Stargate: Atlantis ?
Jest to kontynuacja serialu Stargate: SG1. Zupe³nie nowy serial z nowymi bohaterami którego premiera odby³a siê 16 lipca 2004 roku na Scf-Fi Channel w Stanach Zjednoczonych. Pierwsza seria bêdzie mia³a 20 odcinków i ich emisja bêdzie towarzyszyæ cotygodniowo premierze nowego odcinka ósmego sezonu serialu Stargate: SG1.
O czym jest?
Zupe³nie nowe przygody z now± dru¿yn± w ¶wiecie "Stargate". Placówka twórców wrót zostaje odkryta na Ziemi prowadzi ekipê do zaginionego miasta Atlantis. W wyniku tego znaleziska dru¿yna trafia do odleg³ej galaktyki gdzie prymitywni ludzie s± nêkani przez nowego wroga.
Nowa technologia
Naukowcy po odkryciu placówki Pradawnych na Antarktydzie pod lodowcem odkryli, ¿e ludzie z rzadkim genem maj± mo¿liwo¶æ sterowania technologi± tam znalezion± (taki osób jest 1 na 16 000). MacKey jest genialnym naukowcem, który bada³ ju¿ t± technologiê, ale nie ma tego genu. Inny z naukowców - Dr. Beckett posiada go i przypadkowo wysy³a robota atakuj±cego Pradawnych z placówki. Szybko tez okazuje siê ¿e major Sheppard te¿ posiada ten gen, zdolno¶æ u¿ywania technologii Pradawnych stanie siê bardzo pomocna gdy dru¿yna dotrze do zaginionego miasta Atlantydy w odleg³ej galaktyce Pegaza.
Istotn± rzecz± umo¿liwiaj±c± operowanie miastem i podró¿ przez wrota do innej galaktyki s± Z.P.M (modu³ zasilania Pradawnych na którym oparte by³o urz±dzenie skonstruowane przez O'Neill-a w odcinku Pi±ta Rasa gdy by³ pod wp³ywem wiedzy Pradawnych). Atlantyda jest zasilana przez trzy takie urz±dzenia.
Statki
Jako znakomity pilot, Sheppard jest zainteresowany statkami odkrytymi w Atlantydzie. Jego wybór pad³ na statek o ksywie "Puddle Jumper" (skoczek ka³u¿y) który pozwala podró¿owaæ przez wrota. Statek posiada miniaturowe urz±dzenie steruj±ce na konsoli, które pozwala na zdalne wybieranie adresu wrót. Posiada tak¿e urz±dzenie maskuj±ce i pilot steruje nim za pomoc± my¶li. Statek ten pozwala ma dwa miejsca siedz±ce przy konsoli i przynajmniej sze¶æ z ty³u.
Wrogowie oczywi¶cie te¿ posiadaj± statki. "¯±d³o Wraith" (Wraith Dart) jest ma³ym, zwrotnym statkiem z mo¿liwo¶ci± podró¿y przez wrota. Opisany jest jako oleista czerñ, z ostrym przodem z ¶wiec±cym spodem. Planeta Wraith ma wrota na orbicie, co pozwala s±dziæ ¿e w tej czê¶ci wszech¶wiata wrót u¿ywa siê do podró¿y statków.
Baza: Atlantyda
Zaginione miasto Pradawnych jest wysp±, która znajdowa³a siê pod powierzchni± wody na jednej z planet w galaktyce Pegaza. Zosta³o ono opuszczone przez Pradawnych w doskona³ym stanie i dru¿yna z Ziemi podejmuje siê zadania zbadania go. Miasto posiada potê¿n± tarczê obron±, która jest kluczowa w obronie nowej bazy przed atakami wroga. W mie¶cie s± oczywi¶cie wrota - ale zupe³nie inne ni¿ dot±d spotykane w SG1
Wrota - wersja 2
"Zaczepy" (chevrony) na wrotach Atlantydy s± niebieskie i oczywi¶cie symbole s± inne w tej galaktyce. Zamiast fizycznego krêcenia. Wnêtrze obraca siê animacj± ¶wietln±. Dziêki temu wybieranie adresu jest znacznie szybsze ni¿ na Ziemi.
Dru¿yna u¿ywa systemu kontrolnego wrót - bardziej komputera ni¿ DHD - wraz z now± bibliotek± adresów, gdzie wiêkszo¶æ z nich jest z galaktyki Pegaza. Wybieraj±c wspó³rzêdne innego ¶wiata, dalej wykorzystywane s± sondy i GDO (kod przes³ony). Wrota s± bronione przez przes³onê energetyczn±.
Wróg: The Wraith
S± wrogiem który pokona³ samych Pradawnych dawno temu. Wraith jest spo³eczeñstwem opartym jak u pszczó³ z w³asn± królow± która ¿ywi siê si³± innych istot. Opanowali tysi±ce ¶wiatów tylko po to by u¿yæ ich mieszkañców jako po¿ywienia. Opisani s± jako obcy blado-zielonego zabarwienia skóry z czarnymi oczami posiadaj± niesamowit± zdolno¶æ regeneracji - tak siln± ¿e Dr. Beckett spekulowa³ ¿e oni nawet nie umieraj± ¶mierci± naturaln± jak ludzie. Posiadaj± te¿ jakie¶ zdolno¶ci psychologiczne.
¼ród³o: gwrota.com i filmweb.plserial trochê bardziej widowiskowy ale równie wspania³y co SG-1. jest ju¿ dostêpny ca³y pierwszy sezon. gor±co polecam!
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plfunlifepok.htw.pl