Witam, mam problem zwi±zany z zakupem biletu przez e-IC. Konkretnie chodzi o kuszetkê w poci±gu TLK 61200 ze Szklarskiej Porêby/Jeleniej Góry do Warszawy, na trasie Opole-Warszawa. Z nieznanych mi powodów nie ma mo¿liwo¶ci kupienia biletu na ten poci±g na tej trasie, poniewa¿ po wybraniu relacji Opole-Warszawa, poci±g po prostu nie wy¶wietla siê. To samo dotyczy relacji Brzeg-Warszawa i Lubliniec-Warszawa, przez które to stacje poci±g ten przeje¿d¿a. Natomiast z Wroc³awia czy Czêstochowy móg³bym kupiæ bilet bez problemu. Co ciekawe, nie ma problemu z kupieniem biletu w odwrotnej relacji (Warszawa-Opole). Rozwa¿a³em ju¿ nawet kupowanie biletu z Wroc³awia, ale wiem, ¿e to ryzykowne, ze wzglêdu na przepis umo¿liwiaj±cy sprzeda¿ miejsca przez konwojenta innej osobie, je¿eli nie zostanie zajête przez 30 minut od odjazdu. Tak wiêc jestem skazany na kupowanie biletu w kasie, co jest k³opotliwe, bo w przypadku "taniej kuszetki" (a taka opcja mnie interesuje) trzeba to robiæ z odpowiednim wyprzedzeniem. Korespondowa³em w tej sprawie mailowo z e-IC (adres e-ic@intercity.pl) i napisano do mnie "przesylam ww blad do odpowiedniego dzialu". Mia³o to miejsce w grudniu i nic siê od tego czasu nie zmieni³o. Zg³asza³em problem w Centrum Obs³ugi Klienta na Warszawie Centralnej, poradzono mi abym... napisa³ w tej sprawie maila. Wed³ug tamtejszych pracowników oni nie mog± przekazywaæ takich uwag do góry, musz± to robiæ sami pasa¿erowie (sic!). W ¶rodê ¿ona napisa³a kolejnego maila, na razie brak odpowiedzi. Porad¼cie proszê co robiæ, bo mnie to naprawdê wkurza. Czy muszê wpa¶æ z wrzaskiem do siedziby PKP na Grójeckiej, ¿eby kto¶ siê raczy³ zainteresowaæ? Na dowód publikujê zrzuty ekranowe ukazuj±ce dostêpne poci±gi z Wroc³awia (z 61200) i z Opola (bez niego).