Projekt serii grzejników 

Seungri — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

TERMA-DESIGN 2008 Ogólnopolski konkurs dla projektantów

I.PODSTAWOWE INFORMACJE O TERMA-DESIGN 2008 Ogólnopolski konkurs dla
projektantów

1.TERMA-DESIGN 2008 to ogólnopolski Konkurs na najciekawszy projekt grzejnika
dekoracyjnego (linii grzejników) do zastosowania w ³azience, kuchni, salonie,
biurze oraz innych wnêtrzach mieszkalno-u¿ytkowych. Przez grzejnik dekoracyjny
rozumie siê: grzejnik o dowolnym kszta³cie, w dowolnym kolorze, wykonany z
profili stalowych okr±g³ych, p³askich lub innych przekrojów dostêpnych na
rynku, ³±czonych poprzez lutowanie profil w profil lub profil na profilu.
Wykorzystane materia³y oraz technologia ³±czenia poszczególnych elementów
grzejnika mo¿e odbiegaæ od opisanego wy¿ej. Szczegó³y proszê konsultowaæ z
dzia³em marketingu pod numerem telefonu 0-58 305-80-22 wew. 47 lub mailem na
adres marketing@termatechnologie.com
2. Organizatorem i pomys³odawc± konkursu oraz fundatorem nagród jest Terma
Technologie Sp. z o.o. 80-822 Gdañsk, ul.Rze¼nicka 54/56
3. Konkurs ma charakter otwarty
4. Udzia³ w konkursie jest bezp³atny.
5. Konkurs jest anonimowy do momentu rozstrzygniêcia i og³oszenia jego wyników.
6. Konkurs jest dwuetapowy.

II. UCZESTNICY TERMA-DESIGN 2008

Konkurs skierowany jest do projektantów sztuki u¿ytkowej oraz studentów
wy¿szych uczelni plastycznych i technicznych z Polski i z zagranicy. W
Konkursie nie mog± braæ udzia³u pracownicy firmy Terma Technologie Sp. z o.o.
oraz cz³onkowie ich najbli¿szej rodziny.

III. CELE TERMA-DESIGN 2008

1. Stworzenie autorom najciekawszych prac mo¿liwo¶ci podjêcia wspó³pracy z
Terma Technologie Sp. z o.o. i wdro¿enia do produkcji konkursowych projektów.
2. Promocja zdolnych projektantów.
3. Popularyzowanie sztuki u¿ytkowej i jej roli w ¿yciu cz³owieka.
4. Wyznaczenie nowych standardów wzorniczych dla grzejników dekoracyjnych.

IV. PRZEDMIOT KONKURSU TERMA DESIGN 2008

ETAP I. eliminacje

Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie i przedstawienie wizualne grzejnika
dekoracyjnego (linii grzejników) do zastosowania w ³azience, kuchni, salonie,
biurze oraz innych wnêtrzach mieszkalno-u¿ytkowych.
Modelowanie dowolne z uwzglêdnieniem komfortu osób korzystaj±cych z grzejnika
oraz spe³nienia jego funkcjonalno¶ci (patrz kryteria oceny prac pkt. VII).
Projekty mog± uwzglêdniaæ obs³ugê innych funkcji, nie ujêtych w specyfikacji,
które podnios± atrakcyjno¶æ produktu. Terma Technologie nie narzuca propozycji
oraz innowacyjno¶ci rozwi±zañ.
W pierwszym etapie uczestnicy zobowi±zani s± do przedstawienia projektu
koncepcyjnego - grzejnika lub linii grzejników.

ETAP II

Autorzy 30 wy³onionych projektów przedstawi± szczegó³owe opracowania
zawieraj±ce m.in. zwymiarowane widoki lub rzuty oraz detale, opis technologii,
przyk³adow± aran¿acjê, itp. (patrz pkt. VI, p.8)
V. WARUNKI UDZIA£U W KONKURSIE TERMA DESIGN 2008
1. Ka¿dy uczestnik konkursu, wraz z projektem koncepcyjnym musi przes³aæ
organizatorowi konkursu, w osobnej opisanej GOD£EM kopercie, wype³niony i
w³asnorêcznie podpisany formularz zg³oszeniowy (formularz dostêpny na stronie
www.termatechnologie.com )
2. Wype³nienie i przekazanie organizatorowi formularza jest równoznaczne ze
zobowi±zaniem siê do przestrzegania Regulaminu Konkursu oraz udzieleniem
pozwolenia na bezp³atn± prezentacjê lub publikacjê nades³anych projektów.
3. W Konkursie mog± braæ udzia³ wy³±cznie projekty, które nie by³y
wcze¶niej nigdzie prezentowane.
4. Projekty (zapisane zgodnie z pkt. VI) wraz z wype³nionym i w³asnorêcznie
podpisanym formularzem nale¿y przes³aæ na adres: Terma Technologie Sp. z o.o.
80-822 Gdañsk, ul.Rze¼nicka 54/56 z dopiskiem ; TERMA DESIGN 2008
5. Projekty mog± byæ tworzone indywidualnie lub zespo³owo. W pracy
zespo³owej musi byæ jednoznacznie okre¶lony reprezentant zespo³u, a ka¿dy
cz³onek zespo³u powinien zostaæ czytelnie wskazany na formularzu zg³oszeniowym.
6. Ka¿dy z uczestników Konkursu ma prawo do nades³ania 2 prac konkursowych.
Do ka¿dej z prac powinien byæ do³±czony osobny formularz. Ka¿da z prac musi
byæ opatrzona innym GOD£EM i dostarczona w osobnym opakowaniu.
7. Nades³ane , materia³y zostan± zwrócone listownie na adres wskazany w
formularzu zg³oszeniowym do 6 miesiêcy po og³oszeniu wyników konkursu.

VI. STANDARD NADSY£ANYCH PRAC

1. Projekty nale¿y umie¶ciæ na no¶nikach CD lub DVD.
2. Wszystkie projekty zg³oszone do konkursu powinny byæ opatrzone GOD£EM
autora. GOD£O powinno znale¼æ siê w projekcie (w prawym górnym rogu
nades³anego projektu), w nazwie plików dotycz±cych projektu oraz na samym
no¶niku CD lub DVD.
3. GOD£O powinno siê sk³adaæ z ci±gu dowolnie wybranych 6 znaków, ale nie
umieszczonych w kolejno¶ci alfabetycznej lub numerycznej.
4. Do przes³anej dokumentacji nale¿y do³±czyæ zaklejon± kopertê opatrzon±
GOD£EM z kompletnie wype³nionym i podpisanym formularzem zg³oszeniowym.

ETAP I

5. Standard projektu koncepcyjnego:
Projekt (nie wiêcej ni¿ 2 widoki) nale¿y przygotowaæ i przes³aæ w
formie elektronicznej, zapisanej na no¶niku CD lub DVD.
Dozwolone rozszerzenia pliku *.jpg *.png *.pdf lub *.gif
Rozdzielczo¶æ 72 dpi 1024x768 pikseli
6. Do ka¿dego projektu musi byæ do³±czone opracowanie teoretyczne idei
prezentowanego projektu – do 300 s³ów. Dozwolone rozszerzenia pliku *.doc,
*.jpg *.png *.gif lub *.pdf
7. Informacje o wynikach pierwszego etapu konkursu oraz GOD£A
zakwalifikowanych projektów zostan± umieszczone na stronie organizatora konkursu.

ETAP II

8. Standard projektu wdro¿eniowego:
* Projektanci prac zakwalifikowanych do drugiego etapu bêd± zobligowani do
przes³ania opracowañ szczegó³owych.
* Na przygotowanych do wydruku planszach 50x50 cm - 300 dpi (maksymalnie
4, lecz nie mniej ni¿ 3) powinny znale¼æ siê:
a. zwymiarowane widoki lub rzuty oraz detale projektu.
b. opis technologii
c. przyk³adowa aran¿acja
d. ewentualnie dalsze detale lub inne warianty projektu
* Dozwolone rozszerzenia plików CorelDRAW (do wersji 9.0), *.tiff lub *.pdf
* Koszty wydruku pokryje Terma Technologie Sp. z o.o.

VII. KRYTERIA OCENY PRAC W KONKURSIE TERMA DESIGN 2008

1. Walory estetyczne produktu;
2. Nowatorstwo i pomys³owo¶æ projektu;
3. Funkcjonalno¶æ prezentowanego rozwi±zania;
4. Mo¿liwo¶ci wdro¿enia projektowanego produktu do produkcji;
5. Zgodno¶æ z obowi±zuj±cymi normami oraz poprawno¶æ techniczna;
6. Zgodno¶æ z regulaminem.

VIII. TERMINARZ KONKURSU TERMA DESIGN 2008

1. Og³oszenie Konkursu 02 listopada 2007 r.
2. Ostateczny termin nadsy³ania prac do pierwszego etapu Konkursu 8
stycznia 2008 r. (data dostarczenia materia³ów do siedziby organizatora)
3. Wyniki I etapu do 17 stycznia 2008 r. (informacja o wy³onionych 30
projektach zostanie umieszczona na stronie internetowej)
4. Ostateczny termin nadsy³ania prac do drugiego etapu Konkursu 15 lutego
2008 r. (data dostarczenia materia³ów do siedziby organizatora)
5. Wy³onienie laureatów 21 lutego 2008 r.
6. Og³oszenie wyników Konkursu - 22 lutego 2008 r.
7. Uroczyste przyznanie nagród po³±czone z wernisa¿em prac konkursowych.
Uczestnicy zostan± poinformowani o terminie i miejscu listownie lub drog±
elektroniczn±.

IX. NAGRODY W KONKURSIE TERMA DESIGN 2008

I nagroda 7 000 z³ + wykonanie projektu
II nagroda 3 000 z³ + wykonanie projektu
III nagroda 2 000 z³ + wykonanie projektu

Wyró¿nienia nagrody rzeczowe
1. Organizator, na wniosek JURY, zastrzega sobie prawo do innego podzia³u
nagród, a tak¿e przyznania nagród dodatkowych lub odst±pienia od przyznania
nagród.
2. Podatek od wygranej jest regulowany przez organizatora konkursu TERMA
DESIGN 2008.

X. JURY

W sk³ad JURY wejd±:
1. Jako przewodnicz±cy prof. Andrzej Pniewski -Dziekan Wydzia³u
Architektury i Wzornictwa Akademii Sztuk Piêknych w Gdañsku
2. Wac³aw D³ugosz -Kierownik Pracowni Podstaw Projektowania ASP Gdañsk
3. Anna Grabowska-Paciorek - artysta rze¼biarz, scenograf, projektant
wnêtrz, aran¿er
4. Edward Brylowski- Prezes Terma Technologie Sp. z o.o.
5. Przedstawiciel dzia³u technicznego firmy Terma Technologie Sp. z o.o.
6. Przedstawiciel dzia³u marketingu firmy Terma Technologie Sp. z o.o.

XI. PRAWA AUTORSKIE

1. Maj±tkowe prawa autorskie do nagrodzonych w konkursie TERMA DESIGN 2008
prac przechodz± na Organizatora konkursu.
2. Autor projektu wytypowanego w Konkursie otrzyma dodatkowe wynagrodzenie
za uzgodnienia projektowo-wdro¿eniowe, wg odrêbnego kosztorysu godzinowego
(max 40 godz.)
3. Prawo rejestracji wzoru przemys³owego nagrodzonego w konkursie TERMA
DESIGN 2008 projektu przys³uguje firmie Terma Technologie.
4. Maj±tkowe prawa autorskie do projektów zakwalifikowanych do II etapu
pozostaj± w³asno¶ci± autorów prac , za wyj±tkiem pkt. XI p.1, przy czym Terma
Technologie zastrzega sobie prawo pierwszeñstwa ich wykupu przez okres 2 lat
od og³oszenia wyników Konkursu.

XII. INFORMACJE DODATKOWE

Szczegó³owe informacje na temat Konkursu mo¿na uzyskaæ pod numerem telefonu
058 305-18-58 wew.47, a tak¿e na stronie internetowej www.termatechnologie.com
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl