X


Seungri — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

TERMA-DESIGN 2008 Og�lnopolski konkurs dla projektant�w

I.PODSTAWOWE INFORMACJE O TERMA-DESIGN 2008 Og�lnopolski konkurs dla
projektant�w

1.TERMA-DESIGN 2008 to og�lnopolski Konkurs na najciekawszy projekt grzejnika
dekoracyjnego (linii grzejnik�w) do zastosowania w �azience, kuchni, salonie,
biurze oraz innych wn�trzach mieszkalno-u�ytkowych. Przez grzejnik dekoracyjny
rozumie si�: grzejnik o dowolnym kszta�cie, w dowolnym kolorze, wykonany z
profili stalowych okr�g�ych, p�askich lub innych przekroj�w dost�pnych na
rynku, ��czonych poprzez lutowanie profil w profil lub profil na profilu.
Wykorzystane materia�y oraz technologia ��czenia poszczeg�lnych element�w
grzejnika mo�e odbiega� od opisanego wy�ej. Szczeg�y prosz� konsultowa� z
dzia�em marketingu pod numerem telefonu 0-58 305-80-22 wew. 47 lub mailem na
adres marketing@termatechnologie.com
2. Organizatorem i pomys�odawc� konkursu oraz fundatorem nagr�d jest Terma
Technologie Sp. z o.o. 80-822 Gda�sk, ul.Rze�nicka 54/56
3. Konkurs ma charakter otwarty
4. Udzia� w konkursie jest bezp�atny.
5. Konkurs jest anonimowy do momentu rozstrzygni�cia i og�oszenia jego wynik�w.
6. Konkurs jest dwuetapowy.

II. UCZESTNICY TERMA-DESIGN 2008

Konkurs skierowany jest do projektant�w sztuki u�ytkowej oraz student�w
wy�szych uczelni plastycznych i technicznych z Polski i z zagranicy. W
Konkursie nie mog� bra� udzia�u pracownicy firmy Terma Technologie Sp. z o.o.
oraz cz�onkowie ich najbli�szej rodziny.

III. CELE TERMA-DESIGN 2008

1. Stworzenie autorom najciekawszych prac mo�liwo�ci podj�cia wsp�pracy z
Terma Technologie Sp. z o.o. i wdro�enia do produkcji konkursowych projekt�w.
2. Promocja zdolnych projektant�w.
3. Popularyzowanie sztuki u�ytkowej i jej roli w �yciu cz�owieka.
4. Wyznaczenie nowych standard�w wzorniczych dla grzejnik�w dekoracyjnych.

IV. PRZEDMIOT KONKURSU TERMA DESIGN 2008

ETAP I. eliminacje

Zadaniem uczestnik�w jest zaprojektowanie i przedstawienie wizualne grzejnika
dekoracyjnego (linii grzejnik�w) do zastosowania w �azience, kuchni, salonie,
biurze oraz innych wn�trzach mieszkalno-u�ytkowych.
Modelowanie dowolne z uwzgl�dnieniem komfortu os�b korzystaj�cych z grzejnika
oraz spe�nienia jego funkcjonalno�ci (patrz kryteria oceny prac pkt. VII).
Projekty mog� uwzgl�dnia� obs�ug� innych funkcji, nie uj�tych w specyfikacji,
kt�re podnios� atrakcyjno�� produktu. Terma Technologie nie narzuca propozycji
oraz innowacyjno�ci rozwi�za�.
W pierwszym etapie uczestnicy zobowi�zani s� do przedstawienia projektu
koncepcyjnego - grzejnika lub linii grzejnik�w.

ETAP II

Autorzy 30 wy�onionych projekt�w przedstawi� szczeg�owe opracowania
zawieraj�ce m.in. zwymiarowane widoki lub rzuty oraz detale, opis technologii,
przyk�adow� aran�acj�, itp. (patrz pkt. VI, p.8)
V. WARUNKI UDZIA�U W KONKURSIE TERMA DESIGN 2008
1. Ka�dy uczestnik konkursu, wraz z projektem koncepcyjnym musi przes�a�
organizatorowi konkursu, w osobnej opisanej GOD�EM kopercie, wype�niony i
w�asnor�cznie podpisany formularz zg�oszeniowy (formularz dost�pny na stronie
www.termatechnologie.com )
2. Wype�nienie i przekazanie organizatorowi formularza jest r�wnoznaczne ze
zobowi�zaniem si� do przestrzegania Regulaminu Konkursu oraz udzieleniem
pozwolenia na bezp�atn� prezentacj� lub publikacj� nades�anych projekt�w.
3. W Konkursie mog� bra� udzia� wy��cznie projekty, kt�re nie by�y
wcze�niej nigdzie prezentowane.
4. Projekty (zapisane zgodnie z pkt. VI) wraz z wype�nionym i w�asnor�cznie
podpisanym formularzem nale�y przes�a� na adres: Terma Technologie Sp. z o.o.
80-822 Gda�sk, ul.Rze�nicka 54/56 z dopiskiem ; TERMA DESIGN 2008
5. Projekty mog� by� tworzone indywidualnie lub zespo�owo. W pracy
zespo�owej musi by� jednoznacznie okre�lony reprezentant zespo�u, a ka�dy
cz�onek zespo�u powinien zosta� czytelnie wskazany na formularzu zg�oszeniowym.
6. Ka�dy z uczestnik�w Konkursu ma prawo do nades�ania 2 prac konkursowych.
Do ka�dej z prac powinien by� do��czony osobny formularz. Ka�da z prac musi
by� opatrzona innym GOD�EM i dostarczona w osobnym opakowaniu.
7. Nades�ane , materia�y zostan� zwr�cone listownie na adres wskazany w
formularzu zg�oszeniowym do 6 miesi�cy po og�oszeniu wynik�w konkursu.

VI. STANDARD NADSY�ANYCH PRAC

1. Projekty nale�y umie�ci� na no�nikach CD lub DVD.
2. Wszystkie projekty zg�oszone do konkursu powinny by� opatrzone GOD�EM
autora. GOD�O powinno znale�� si� w projekcie (w prawym g�rnym rogu
nades�anego projektu), w nazwie plik�w dotycz�cych projektu oraz na samym
no�niku CD lub DVD.
3. GOD�O powinno si� sk�ada� z ci�gu dowolnie wybranych 6 znak�w, ale nie
umieszczonych w kolejno�ci alfabetycznej lub numerycznej.
4. Do przes�anej dokumentacji nale�y do��czy� zaklejon� kopert� opatrzon�
GOD�EM z kompletnie wype�nionym i podpisanym formularzem zg�oszeniowym.

ETAP I

5. Standard projektu koncepcyjnego:
Projekt (nie wi�cej ni� 2 widoki) nale�y przygotowa� i przes�a� w
formie elektronicznej, zapisanej na no�niku CD lub DVD.
Dozwolone rozszerzenia pliku *.jpg *.png *.pdf lub *.gif
Rozdzielczo�� 72 dpi 1024x768 pikseli
6. Do ka�dego projektu musi by� do��czone opracowanie teoretyczne idei
prezentowanego projektu – do 300 s��w. Dozwolone rozszerzenia pliku *.doc,
*.jpg *.png *.gif lub *.pdf
7. Informacje o wynikach pierwszego etapu konkursu oraz GOD�A
zakwalifikowanych projekt�w zostan� umieszczone na stronie organizatora konkursu.

ETAP II

8. Standard projektu wdro�eniowego:
* Projektanci prac zakwalifikowanych do drugiego etapu b�d� zobligowani do
przes�ania opracowa� szczeg�owych.
* Na przygotowanych do wydruku planszach 50x50 cm - 300 dpi (maksymalnie
4, lecz nie mniej ni� 3) powinny znale�� si�:
a. zwymiarowane widoki lub rzuty oraz detale projektu.
b. opis technologii
c. przyk�adowa aran�acja
d. ewentualnie dalsze detale lub inne warianty projektu
* Dozwolone rozszerzenia plik�w CorelDRAW (do wersji 9.0), *.tiff lub *.pdf
* Koszty wydruku pokryje Terma Technologie Sp. z o.o.

VII. KRYTERIA OCENY PRAC W KONKURSIE TERMA DESIGN 2008

1. Walory estetyczne produktu;
2. Nowatorstwo i pomys�owo�� projektu;
3. Funkcjonalno�� prezentowanego rozwi�zania;
4. Mo�liwo�ci wdro�enia projektowanego produktu do produkcji;
5. Zgodno�� z obowi�zuj�cymi normami oraz poprawno�� techniczna;
6. Zgodno�� z regulaminem.

VIII. TERMINARZ KONKURSU TERMA DESIGN 2008

1. Og�oszenie Konkursu 02 listopada 2007 r.
2. Ostateczny termin nadsy�ania prac do pierwszego etapu Konkursu 8
stycznia 2008 r. (data dostarczenia materia��w do siedziby organizatora)
3. Wyniki I etapu do 17 stycznia 2008 r. (informacja o wy�onionych 30
projektach zostanie umieszczona na stronie internetowej)
4. Ostateczny termin nadsy�ania prac do drugiego etapu Konkursu 15 lutego
2008 r. (data dostarczenia materia��w do siedziby organizatora)
5. Wy�onienie laureat�w 21 lutego 2008 r.
6. Og�oszenie wynik�w Konkursu - 22 lutego 2008 r.
7. Uroczyste przyznanie nagr�d po��czone z wernisa�em prac konkursowych.
Uczestnicy zostan� poinformowani o terminie i miejscu listownie lub drog�
elektroniczn�.

IX. NAGRODY W KONKURSIE TERMA DESIGN 2008

I nagroda 7 000 z� + wykonanie projektu
II nagroda 3 000 z� + wykonanie projektu
III nagroda 2 000 z� + wykonanie projektu

Wyr�nienia nagrody rzeczowe
1. Organizator, na wniosek JURY, zastrzega sobie prawo do innego podzia�u
nagr�d, a tak�e przyznania nagr�d dodatkowych lub odst�pienia od przyznania
nagr�d.
2. Podatek od wygranej jest regulowany przez organizatora konkursu TERMA
DESIGN 2008.

X. JURY

W sk�ad JURY wejd�:
1. Jako przewodnicz�cy prof. Andrzej Pniewski -Dziekan Wydzia�u
Architektury i Wzornictwa Akademii Sztuk Pi�knych w Gda�sku
2. Wac�aw D�ugosz -Kierownik Pracowni Podstaw Projektowania ASP Gda�sk
3. Anna Grabowska-Paciorek - artysta rze�biarz, scenograf, projektant
wn�trz, aran�er
4. Edward Brylowski- Prezes Terma Technologie Sp. z o.o.
5. Przedstawiciel dzia�u technicznego firmy Terma Technologie Sp. z o.o.
6. Przedstawiciel dzia�u marketingu firmy Terma Technologie Sp. z o.o.

XI. PRAWA AUTORSKIE

1. Maj�tkowe prawa autorskie do nagrodzonych w konkursie TERMA DESIGN 2008
prac przechodz� na Organizatora konkursu.
2. Autor projektu wytypowanego w Konkursie otrzyma dodatkowe wynagrodzenie
za uzgodnienia projektowo-wdro�eniowe, wg odr�bnego kosztorysu godzinowego
(max 40 godz.)
3. Prawo rejestracji wzoru przemys�owego nagrodzonego w konkursie TERMA
DESIGN 2008 projektu przys�uguje firmie Terma Technologie.
4. Maj�tkowe prawa autorskie do projekt�w zakwalifikowanych do II etapu
pozostaj� w�asno�ci� autor�w prac , za wyj�tkiem pkt. XI p.1, przy czym Terma
Technologie zastrzega sobie prawo pierwsze�stwa ich wykupu przez okres 2 lat
od og�oszenia wynik�w Konkursu.

XII. INFORMACJE DODATKOWE

Szczeg�owe informacje na temat Konkursu mo�na uzyska� pod numerem telefonu
058 305-18-58 wew.47, a tak�e na stronie internetowej www.termatechnologie.com
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl
  • Drogi użytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

    Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

     Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

     Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

    Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.