Teksty z Biura Obs³ugi Klienta GSM 

Seungri — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

Co mo¿na us³yszeæ pracuj±c w Biurze Obs³ugi Klienta? Jak siê okazuje bardzo wiele ciekawych rzeczy. Prezentujemy zbiór ¶miesznych rozmów, które bawi± czytelników a konsultantów BOK-u doprowadzaj± do rozpaczy.
konsultant: "poproszê Pana nazwisko"
klient: "moje, czy ¿ony?"
kons.: "czy maj± pañstwo ró¿ne nazwiska?"
klient: "nie"

ja kupi³em dzi¶ kartê tak-tak i nie zd±¿y³em jej jeszcze zaktywowaæ, ale chyba j± zablokowa³em".

klient: "ja mam taki malutki problem"
konsultant: "tak, slucham?"
klient: "zdepta³em swój telefon"

konsultant: "powinien Pan wybieraæ numery bez zera, proszê pana"
klient: "dokladnie tak robiê"
konsultant: "proszê podaæ mi wiêc numer jaki pan wybiera"
klient: "072..."

konsultant: "proszê wyj±æ z aparatu kartê SIM" klientka: "nie moge tego zrobic - rêce mi siê trzês±"

"czy komorka moze sama puszczac sms-y?"

"ja kupi³em ten telefon i co ja mam teraz zrobic?"

"proszê pana, ja siê za³o¿y³em z koleg± i w³o¿y³em swojego Siemensa M35 do szklanki z woda, i teraz nie chc± mi go naprawiæ w ramach gwarancji"

konsultant: "¿eby zmniejszyæ koszty na tym koncie mogê jedynie zasugerowaæ zmniejszenie ilo¶ci wykonywanych po³±czeñ"
klient: "acha, a na czym to polega?"

"gdzie ja mogê zadzwoniæ, ¿eby kogo¶ opieprzyc?"

"prosze mi natychmiast podac lokalizacje mojego drugiego aparatu, wiem, ze jest to mozliwe, bo widzialem cos takiego na filmie SF"

"prosze pana, ja s³ucham jak kto¶ mi sie nagral na poczcie glosowej i staram sie odpowiedziec tej osobie, i krzycze "halo, halo!", ale ona mnie nie slyszy"

prosze mi powiedziec, jakie promocje bêdziecie mieli we wrze¶niu przysz³ego roku"

"dlaczego Alcatel ma antenkê z prawej strony, Siemens z lewej, a Nokia w ogole nie ma?"

kons.: "proszê pani, w dniu dzisiejszym pani konto by³o mniejsze ni¿ 10 pln"
klient: "nie"
kons.: "proszê pani, pani konto wynosi³o dzi¶ 2,46 pln, czyli mniej ni¿ 10 pln"
klient: "nie"

"ja dostalem taki komunikat, ze w celu tam-tego to cos-tam. Co mam teraz zrobiæ?"

"prosze pana, mam taki problem, ja nie wiem czy mam przyjemno¶æ z tym samym panem...?"

"prosze pana, mi chodzi o ten aparat Motorola za 49 zlotych netto, czy to jest cena brutto?"

KLIENT: To tyknê³o i nie odpowiada !!!!!!!!! - ???
(po 15 minutach rozmowy doszed³em do tego, i¿ ten pan dosta³ smsa)

KLIENT: Jak wyjadê na HAWAJE to ten telefon bêdzie dzia³aæ?
- tak
- a ten z domu?
- przepraszam czy pan chce zabraæ tel. stacjonarny?
- a ktory lepiej dziala ?
(ludzie pomocy!!)

KLIENT: panie mam problem! nie mogê wej¶æ w moj± sekretarkê!

KLIENT: dzien dobry, chcia³bym rozmawiaæ z iwentyfikacj±
- z identyfikacj±...
- no! z tymi od pieniedzy!

KLIENT: "czy mog³aby mi pani rozci±gn±æ telefon na Niemcy..." (chyba chodzilo o roaming...??)

KLIENT: "przepraszam ale ile naszczeka³em do wczoraj?"
(pytanie o bie¿±cy rachunek??)

KLIENTKA: "proszê pani, ja by³am wczoraj na grzybach i pies mi zablokowa³ telefon i on teraz pisze, ze trzeba PUK wpisaæ..."
(kurcze, inteligentny ten pies, trzy razy PIN musia³ blednie wpisaæ...!)

KLIENT: czemu nie mam tej jadaczki w poczcie na powitanie?

KLIENT: chcia³bym uaktywniæ krycie numeru...

KONSULTANTKA: w tej taryfie bêdzie mia³ pan szczyt od siódmej do dwudziestej...
KLIENT: to chyba po viagrze!

Klient: Ile ja mogê w sumie, ogó³em, rozmawiaæ w ramach bezp³atnych minut?
Konsultantka: A w jakiej jest Pan taryfie?
Klient: Kielce Taxi... ale co to ma do rzeczy?

Klient: Czy to z Pani± rozmawia³em przed chwil±?
BOK: Nie. Tu w infolini siedzi sporo osób...
Klient: A to w takim razie nie ma sensu, ¿ebym Pani wszystko jeszcze raz t³umaczy³.

Klient: Dzieñ dobry, chcia³bym zlokalizowaæ gdzie teraz jest moja ¿ona, bo dzwoni³em do niej i mówi³a, ze jest w Szczecinie, a mia³em wra¿enie, ze pojechala jednak gdzie indziej, gdzie¶ w rejony W³adys³awowa.
BOK: Ale my nie jeste¶my w stanie zlokalizowaæ pañskiej ¿ony...
Klient: Pani ja bezczelnie kryje! Jak nie mo¿ecie jej zlokalizowaæ, jak ja do niej przed chwila dzwoni³em i ja zlokalizowa³em?

Klient: Dzien dobry chcia³em siê dowiedzieæ ile kosztuje rozmowa w sieci.
BOK: 1 z³
Klient: Ciekawe, to siê oszukujecie, mnie teraz wyswietlilo 0:33. (... to by³ czas trwania rozmowy...) (bez komentarza BOK"u)

Klient: Witam, ja dzwonie, bo w³a¶nie jestem poza zasiêgiem sieci, i chcia³bym siê dowiedzieæ czy pañstwo mog± mnie po³±czyæ.

Klient: Dzieñ dobry. Przeczyta³em w³a¶nie w gazecie, ze Pañstwo mog± mnie pods³uchiwaæ nawet jak ma wy³±czony telefon. Czy to prawda?

Klient "Pani, na wy¶wietlaczu koperta mi siê pokaza³a".
konsultant "ma pan wiadomo¶æ na poczcie"
klient "a to dziêkuje, dowidzenia"
15 minut pó¼niej
Klient" panie jaja sobie pan ze mnie robisz!!!!!! By³em na poczcie we wsi i tam ¿adnej poczty dla mnie nie ma..."
konsultant "ma pan wiadomo¶æ na telefonie"
klient siê roz³±czy³...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl