Seungri — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress
Umowa na budowê centralnego odcinka II linii metra zosta³a dzi¶ podpisana. Warto¶æ inwestycji to 4,117 mld z³, z czego unijne dofinansowanie to 2,973 mld z³.
Tunel podbiegnie 8 metrów pod dnem Wis³y, a najg³êbiej po³o¿ona stacja metra - Nowy ¦wiat, zostanie zlokalizowana sze¶æ piêter pod ziemi±. Odcinek bêdzie liczy³ 6,1 km d³ugo¶ci, a tunel ³±cznikowy miêdzy I a II lini± - 500 metrów. Ogó³em na centralnym odcinku powstanie siedem stacji.
Wykonawc± umowy jest konsorcjum w sk³adzie: Astaldi, Gulermak oraz Przedsiêbiorstwo Budowy Dróg i Mostów.
Konsorcjum bêdzie mia³o 48 miesiêcy na zrealizowanie wszystkich robót. Poszczególne terminy to:
* maksymalnie 90 dni od podpisania umowy - opracowanie warunków technicznych i parametrów technicznych systemów liniowych w zakresie niezbêdnym dla og³oszenia odrêbnego zamówienia publicznego na dostawê taboru dla II linii metra,
* maksymalnie 300 dni od podpisania umowy - wykonanie projektow budowlanych,
* maksymalnie 300 dni od podpisania umowy - opracowanie szczegó³owego harmonogramu rzeczowo-finansowego przedmiotu zamówienia oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
* do 31 sierpnia 2011 r. - wykonanie robót w zakresie umo¿liwiaj±cym udsotêpnienie frontu robót wykonawcy Trasy ¦wiêtokrzyskiej (ul. Sokola),
* do 31 marca 2012 r. - wykonanie robót budowlanych w zakresie niezbêdnym dla przywrócenia komunikacji w obrêbie skrzy¿owania Al. Solidarno¶ci i ul. Targowej,
* 48 miesiêcy od daty zawarcia umowy - zakoñczenie realizacji przedmiotu zamówienia.
¼ród³o: Rynek Kolejowy
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plfunlifepok.htw.pl