FAQ dotycz±ce modów! 

Seungri — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

FAQ dotycz±ce modów

Zaczynam przygodê z modami, jak zainstalowaæ now± modyfikacje?
Wiêkszo¶æ modyfikacji jest spakowanych, skompresowanych aby zmniejszyæ ich rozmiar. Naje¿y je rozpakowaæ programem typu Winrar do folderu, w którym znajduje siê gra, nastêpnie, po wypakowaniu, odnajdujemy w tym folderze wypakowany plik .exe, jego nazwa zazwyczaj zaczyna siê od "SETUP", odpalamy go, uruchomi siê instalator, dalej powinni¶my postêpowaæ wed³ug jego wskazówek.

Sk±d mogê ¶ci±gn±æ jak±¶ modyfikacje/patch/potrzebne programy?
Znaczna wiêkszo¶æ, je¶li nie wszystkie, modów w naszym ojczystym jêzyku znajdujê siê na Wie¿y Ramazitha, doskona³ym ¼ród³em do poszukiwañ modów obcojêzycznych jest Modlista Pocket Plane, je¶li i ona nie pomo¿e, to ¶wietnie spisuje siê te¿ to.

Jak sprawdziæ jakie mody mam obecnie zainstalowane?/Co to jest WeiDU.log?
Sprawa niezwykle prosta. W g³ównym folderze z gr± znajduje siê zwyczajny plik tekstowy o nazwie: WeiDU.log w nim znajduj± siê wszelkie zapisy dotycz±ce zainstalowanych przez nas modyfikacji.

Co instalowaæ i w jakiej kolejno¶ci? Czy to bêdzie ze sob± kompatybilne?
Bardzo du¿o wskazówek znajdziesz w Baldur's Gate Trilogy Mega Installation autorstwa K4thos'a, a je¶li nie straszny Ci angielski i ogromne modyfikacje to pomocne bêdzie The BiG World Project Leonardo Watson'a. W razie w±tpliwo¶ci odnajd¼ na forum odpowiedni temat, b±d¼ gdy takiego nie bêdzie za³ó¿ nowy i zapytaj, ale poszukaj dobrze, bo moderatorstwo jest tutaj pod³e.

Zainstalowa³am/em wszystko wed³ug listy i waszych wskazówek, ale mimo wszystko gra nie dzia³a jak powinna.
Przeczytaj listê i nasze wskazówki jeszcze raz, upewnij siê, ¿e na 100% wykona³e¶/a¶ wszystko jak trzeba, masz wersjê BG z zainstalowanym najnowszym patchem i korzystasz z najnowszych wersji modów. Mimo wszystko zdarza siê czasem, ¿e co¶ nie bêdzie dzia³aæ, lista nie gwarantuje w 100% kompatybilno¶ci modów ze sob±, zazwyczaj pomaga ponowna instalacja wszystkiego.

Chcê zagraæ w BGT, ale po instalacji BGT, gdy próbujê zainstalowaæ jakikolwiek mod do BG1 wyskakuj± mi b³êdy.
Pamiêtaj, ¿e po zainstalowaniu BGT wszystkie mody, nawet te do BG1 wypakowujesz do folderu z BG2 i tam instalujesz. Po instalacji BGT, BG1 staje siê zbêdne.

Zainstalowa³am/em parê modów, a nie wy¶wietlaj± mi siê nowe lokacje na mapie ¶wiata.
Potrzebna Ci jest BP-BGT-Worldmap, trzeba j± zainstalowaæ nawet jak nie gra siê w BGT, a w takie mody jak TDD, TS, Drizzt Saga i wiele innych wiêkszych modyfikacji, nie trzeba zaczynaæ nowej gry, w czasie instalacji mo¿na przekonwertowaæ zapisane gry na now± mapê.

Gram w BGT, ale zamiast polskich liter mam krzaczki, co zrobiæ?
Odpowied¼ jest na li¶cie K4thos'a, ale ¿eby raz na zawszê za³atwiæ sprawê: Po instalacji BG1, ale przed instalacj± BGT, nale¿y ¶ci±gn±æ kpzbg1.exe i za jego pomoc± zrobiæ kopiê zapasow± plików Dialog.tlk i DialogF.tlk, oraz dokonaæ konwersji polskich znaków dla BG1, tyle.

Gram w BGT, podczas ostatniej walki w BG1 Sarevok nie ginie.
W takim wypadku nie zaskakuj± skrypty, pomocne jest wpisanie w konsoli: CLUAConsole:SetGlobal("SarevokBoutToDie","GLOBAL",3)

Taka ma³a inicjatywa moderatorska Pewnie wiele czêsto zadawanych pytañ mi umknê³o, ale postaram siê uzupe³niaæ listê jak mi co¶ bêdzie przychodziæ do g³owy, albo sami mi przypomnicie
Ma³a aktualizacja
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl