Seungri — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress
Znalezione na PMK.
UWAGA - tekst ten, z uwagi na dosadne sformu³owania naukowe, nie jest przeznaczony dla osób poni¿ej 18 roku ¿ycia.
-----
PRÓBA ANALIZY POD¦WIADOMEGO ZNACZENIA FOTOSTOPÓW
Czym¿e jest owa czerwona p³achta na parowozie, z punktu widzenia psychoanalizy? Jaki¶ czas temu, w naszych analitycznych rozwa¿aniach, podjêli¶my temat MiKolstwa, w kategoriach psychoanalizy. Kto chce,mo¿e sobie to wyguglaæ, wpisuj±c odpowiednie s³owa. Z uwagi na obszerno¶æ tematyki, nie ma sensu powtarzaæ tych analiz - do¶æ powiedzieæ, ¿e próbowali¶my ustaliæ podówczas podstawowe zagadnienia dla ka¿dego z nas, tj. dlaczego cz³owiek staje siê mi³o¶nikiem kolei, jak przebiega ten proces i jakie mog± nim rz±dziæ rudymentarne prawa. Dociekali¶my te¿ dlaczego doros³y MiKol próbuje zaraziæ t± [neurotyczn±] pasj± swoje dzieci, a tak¿e jakie s± konotacje i odniesienia poszczególnych kolejowych fetyszy, jaki jest ¶wiat pod¶wiadomych znaczeñ dla wiêkszo¶ci MiKoli.
W trakcie tamtych roztrz±sañ ustalili¶my, ¿e kolej to przede wszystkim substytut mocy i bezpieczeñstwa, owa Silna, Opiekuñcza Ma³pa, która pozwala, s³abym z natury MiKolom odnajdywaæ w ¶wiecie, t³umione na codzieñ, pragnienia i identyfikowaæ siê z Wielkim Penisem, którego uosobieniem jest poci±g w ogóle, a parowóz w szczególno¶ci.
W tym miejscu przejdziemy do nowych, szczegó³owszych rozwa¿añ, maj±cych na celu ustalenie czym¿e jest owa frapuj±ca czerwona p³achta wywieszana z tak± pasj± na czole parowozu, celem utrudnienia fotografowania tego¿ przez jednostki uznane za nieuprawnione.
Aby doj¶æ do tego atrakcyjnego tematu, musimy najpierw ustaliæ czym¿e jest w ogóle, w znaczeniu analitycznym, fotografowanie kolei, a parowozów w szczególno¶ci.
Jak wspomniano wy¿ej parowóz jest prostym i nie wymagaj±cym komentarzy symbolem penisa. I to jakiego penisa! Penisa d³ugiego, sztywnego, tryskaj±cego obficie i d³ugo bia³aw± tre¶ci±. Jak wiemy, w potocznej opinii, osoby rasy czarnej maj± penisy szczególnie d³ugie, co mo¿e, ale nie musi, byæ dodatkowym symbolem odzwierciedlanym w malowaniu taboru. Taki jad±cy przez pola i wioski parowóz jest doskonale widoczny z daleka, jest symbolem potêgi i dominacji. Pokazuje siê z dum± wszem i wobec. Obnosi moc po s³abych dziedzinach. Kim jest zatem MiKol w kontek¶cie tego spostrze¿enia? Sam MiKol jest w³a¶ciwie nikim. Zatraca ca³kowicie swoje cechy osobowo¶ciowe, które, co udowadniali¶my we wcze¶niejszych rozwa¿aniach, s± zwykle cechami niezbyt chwalebnymi - st³umienia, cieñ silnej matki i s³abego ojca, wybuja³e ego przy niewielkich mo¿liwo¶ciach realizacji w domu lub pracy (szczegó³y w uprzednich tekstach). MiKol, zw³aszcza na imprezie, cechy te odrzuca, odwiesza na haczyk. Jego osobowo¶æ indywidualna zatraca siê, nak³ada na zbiorow± osobowo¶æ grupow±, któr± nazwê roboczo osobowo¶ci± wielkiego penisa. To MiKol STAJE SIÊ owym parowozem, w zbiorowej komunii imprezy. Przybiera wreszcie, t³umione na co dzieñ, cechy dominacyjne. Identyfikuje siê z wielkim penisem parowozu. Wreszcie jest kim¶ znacz±cym, docenianym, ocenianym pozytywnie. Demonstruje wszystkim wokó³ swoj± niekwestionowan± potencjê - dymi±cy, tryskaj±cy, pêdz±cy parowóz, z ca³± implikacj± ruchu t³oków i cylindrów. Jest zatem publicznie zaakceptowan± jednostk±, zdoln± do udanego, efektywnego i efektownego stosunku - symbolu mêskiej, samczej, agresywnej dominacji.
A co jest technicznym narzêdziem owej identyfikacji? Oczywi¶cie - zdjêcie. Czym¿e jest zatem fotostop? Niczym innym, Moi Mili, jak symbolem fotografowania w³asnego penisa. I ten rytua³ czyniony jest zbiorowo, przez cz³onków, w znakomitej wiêkszo¶ci, jednej p³ci. Jest zatem zbiorowym aktem homoseksualnym. Wszyscy wiemy, jak dzia³a migawka w aparacie fotograficznym i to niezale¿nie od tego, ¿e tryumf ¶wiêc± obecnie cyfrówki. W zbiorowej ¶wiadomo¶ci akt zdjêcia jest ca³y czas owym charakterystycznym klikniêciem migawki, czyli, w znaczeniu analitycznym, rozwarciem waginy i wpuszczeniem doñ jasnego ¶wiat³a - symbolu ejakulacji.
Podsumujmy wiêc powy¿sz± wiedzê o tym, czym jest wiêc w efekcie fotostop. Jest to symbol zbiorowego aktu homoseksualnego, w którym rzesza ogarniêtych poczuciem dominacji mê¿czyzn, pod¶wiadomie rozwiera symbole waginalne (migawki – w akcie homoseksualnym odbyty), aby wpu¶ciæ do nich wielkiego penisa, z którym ka¿dy z nich siê uto¿samia, wiedz±c, ¿e koledzy równie¿ maj± podobne odczucia. Penisem tym jest oczywi¶cie fotografowany poci±g, a zdjêcie to dowód na swoj± moc ale i jednocze¶ne uleg³o¶æ (czynnik mêski i ¿eñski, homo i hetero). St±d du¿e znaczenie demonstrowania zdjêæ z imprez i zdjêæ komunikacyjnych w ogóle. Owa demonstracja, czyli ogl±danie, jest tym samym, co rozmowa o podbojach seksualnych i pokazywanie fotografii „zaliczonych” dziewcz±t. Fotografia rozpêdzonego parowozu z wielkim pióropuszem dymu, to nic innego jak demonstracja w³asnej potencji i mocy na d³ugie zimowe wieczory, kiedy dany MiKol pozostaje pod silnym wp³ywem innych osób dominuj±cych w rzeczywistym ¿yciu – najczê¶ciej p³ci ¿eñskiej. Odpowiednikiem pokazywania zdjêæ jest w niektórych kulturach i u czê¶ci ma³p pokazywanie penisa. Podbój ów jest jednak bardzo dwuznaczny, bo podbijaj±cy jest jednocze¶nie podbijanym - zdobywca, to równie¿ zdobycz.
No i tak dotarli¶my do sedna, czyli do czerwonej p³achty. W kontek¶cie powy¿szego, rozszyfrowanie tego symbolu nie powinno byæ nazbyt trudne. Kolor czerwony to symbol agresji, wrogo¶ci, gotowo¶ci do walki. Symbol rozw¶cieczonego samca. Czym¿e jest wiêc wywieszanie symbolu agresji na czubku w³asnego wzwiedzionego penisa (parowozu)? Jest to prosty komunikat - je¶li nie bierzesz udzia³u w zbiorowym akcie homoseksualnym (fotostopie), to trzymaj siê od nas z daleka i uwa¿aj, bo mo¿emy ci zrobiæ krzywdê. Uwa¿aj, bo wkraczasz w nasz± strefê intymno¶ci, podgl±dasz nas, ale nie jeste¶ z nami. Pod¶wiadomie, bowiem, wstydzimy siê zachowañ homoseksualnych i jeste¶my je w stanie zaakceptowaæ, pod warunkiem, ¿e nie obserwuje nas nikt z boku, z zewn±trz. Kto¶ nie zatracony w rytuale i, byæ mo¿e, na co dzieñ silny, nie zdominowany, wolny, w pe³ni heteroseksualny. Takie osoby nie mog± zbli¿yæ siê do nas, poniewa¿ mog± nas rozgry¼æ, wy¶miaæ, a zatem os³abiæ.
Czerwona p³achta na parowozie to zatem pozorny sygna³ dominacji i agresji, kryj±cy za sob± lêk, zagro¿enie i s³abo¶æ. Jest to w pewnym sensie przepaska, która ma na celu wstydliwe zakrycie penisa przed osobami niepo¿±danymi. Jest to, w biblijnym sensie, li¶æ Adama, który straci³ pewno¶æ siebie.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plfunlifepok.htw.pl