Seungri — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress
Badanie opinii pasa¿erów w warszawskim metrze
W dniach od 7 do 13 czerwca 2010 roku firma badawcza Communication Solutions przeprowadzi na stacjach metra ankiety dotycz±ce zadowolenia pasa¿erów korzystaj±cych z us³ug podziemnej kolejki. Jest to coroczne badanie, którego wyniki publikowane s± w raporcie dostêpnym na stronie Metra Warszawskiego.
W ci±gu siedmiu dni przebadanych zostanie 1500 osób na wszystkich stacjach metra, proporcjonalnie do ilo¶ci pasa¿erów, którzy z nich korzystaj±. - Ka¿dego roku takie badanie jest przeprowadzane wed³ug podobnego schematu i w podobnym terminie. Pytamy m.in. o czysto¶æ, bezpieczeñstwo, wygodê, ale tak¿e o to, co pasa¿erowie najczê¶ciej robi± w czasie jazdy metrem czy te¿, jaka jest ich ulubiona stacja - mówi "Rynkowi Kolejowemu" Krzysztof Malawko, rzecznik Metra Warszawskiego.
Na podstawie wyników badania przygotowywany jest raport, który jest nastêpnie publikowany na stronie internetowej Metra Warszawskiego. - Wyniki raportu wykorzystujemy w ró¿nych celach. Przede wszystkim wszelkie negatywny sygna³y pozwalaj± nam poprawiaæ jako¶æ naszych us³ug. Nie ukrywam jednak, ¿e mamy z tym pewien „mi³y k³opot”, gdy¿ ostatnio a¿ 96 procent odpowiedzi by³o dla nas pozytywnych, a my nie chcemy spocz±æ na laurach – przyznaje Krzysztof Malawko.
To nie jedyny powód, dla którego operator metra w Warszawie przeprowadza ankiety w¶ród pasa¿erów. – Te badania s± dla nas tak¿e dobrym argumentem w procesie starania siê o unijne dotacje. Istnieje bowiem taka niepisana zasada, ¿e firmy, które staraj± siê o ¶rodki z UE musz± byæ transparentne. Ponadto, wyniki prezentujemy na konferencjach operatów meta na ca³ym ¶wiecie – konkluduje rzecznik Metra Warszawskiego.
¼ród³o: Rynek Kolejowy
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plfunlifepok.htw.pl