Obowi±zki poszczególnych grup 

Seungri — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

Kilka wyznacznikow co robiæ, by unikn±æ mojego
(i nie tylko, ogólnie administracji) czepialstwa i by userzy byli happy.
Jest to wersja wstêpna, niebawem zostanie ona poszerzona o nowe funkcje.
Je¿eli macie jakie¶ uwagi, piszcie. Na podstawie tych wymagañ zostanie opracowany
system oceniania teamu, wiêc warto siê zaznajomiæ z tym, na co bêdzie zwracana uwaga.

BM:
-systematyczne prowadzenie pojecynków/konkursów/turniejów: zarówno ich zak³adanie jak i zamykanie
-zg³aszanie zmian punktowych w DT, oraz dodawanie ich do profili u¿ytkownika
-udzia³ w ¿yciu teamu forum

Moderator galerii
-aktywny udzia³ w ¿yciu galerii; zarówno tych od ma³ych prac jak i du¿ych.
-pomoc u¿ytkownikom, s³u¿enie radom
-pilnowanie porz±dku w dzia³ach, usuwanie spamu
-wybieranie najlepszej pracy miesi±ca*
-aktywny udzia³ w ¿yciu teamu forum
-dla opiekuna worma: systematyczne prowadzenie robaka

Graficzne rozmaito¶ci i tutoriale:
-dbanie o ci±g³± aktualizacjê listy i porz±dek w dzia³ach (pilnowanie, by tematy lecia³y do archiwum)
-zg³aszanie tutoriali nagrodzonych punktowo oraz nagród za zlecenia z gie³dy
-pilnowanie by w inspiracjach nie l±dowa³y rzeczy niezgodne z regulaminem
-segregacja giftów, aktualizacja tematu z giftami dla wszystkich
-oczywi¶cie zaanga¿owanie w DT ;q

*kwestiê te wyja¶niê w osobnym temacie, który zaraz powstanie
i którego link za chwilê siê tu pojawi.
http://www.i-point.pl/viewtopic.php?p=78395#78395
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl