: Przewozy Regionalne pytaj± podró¿nych o satysfakcjê 

Seungri — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

Przewozy Regionalne pytaj± podró¿nych o satysfakcjê

Pasa¿erowie poci±gów regionalnych dostali do wype³nienia ankiety, w których mogli oceniæ jako¶æ podró¿owania. Problem w tym, ¿e badania przeprowadzono tu¿ po zamieszaniu z odwo³aniem 48 poci±gów interREGIO – informuje „Gazeta Wyborcza”.

Od 6 do 12 maja, czyli zaledwie kilka dni po ogólnopolskim zamieszaniu z odwo³aniem 48 poci±gów interREGIO, pasa¿erom poci±gów regionalnych rozdano specjalne ankiety, w których mogli oceniæ jako¶æ podró¿owania, w tym m.in. punktualno¶æ poci±gów, standard wagonów, koszty przejazdu, czysto¶æ toalet oraz uprzejmo¶æ obs³ugi. Podró¿ni oceniali, czy jako¶æ us³ug poprawia siê, pogarsza, czy pozostaje bez zmian. Ankiety rozdawali konduktorzy, a po wype³nieniu wystarczy³o zostawiæ je na siedzeniu.

Choæ badanie satysfakcji przeprowadzono w ca³ej Polsce, to na ¦l±sku "prze¶wietlono" najwiêcej, bo a¿ 98 wszystkich poci±gów, które wyjecha³y w tych dniach na tory (ankiety rozdano w 78 poci±gach REGIO, 13 przygranicznych oraz siedmiu interREGIO). Paczki z ankietami, które zebrali konduktorzy i kierownicy poci±gów, dotar³y ju¿ do siedziby ¦l±skiego Zak³adu Przewozów Regionalnych. Tutaj wyniki zostan± wprowadzone do specjalnego programu, a interpretacj± odpowiedzi zajm± siê specjali¶ci z centrali Przewozów Regionalnych – czytamy w „Gazety Wyborczej”.

Wiêcej...

Zobacz ankietê

¼ród³o: Rynek Kolejowy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl