X


Seungri — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress

W ci�gu ostatnich kilku dni, ze wzgl�du na wybitnie niesprzyjaj�c� pogod�, bardzo du�a liczba poci�g�w nale��cych do sp�ki PKP Intercity mia�a op�nienia od kilkudziesi�ciu do kilkuset minut. Niekt�re sk�ady zosta�y po prostu odwo�ane. Niestety, wbrew wcze�niejszym zapowiedziom, pasa�erowie raczej nie maj� co liczy� na automatyczn� rekompensat� w zwi�zku z zaistnia�� sytuacj�.

Od samego pocz�tku, kiedy warunki pogodowe zacz�y przerasta� mo�liwo�ci przewo�nika w zakresie zapewnienia punktualnego transportu z miejsca na miejsce, przedstawiciele sp�ki podkre�lali, �e podr�ni mog� liczy� na rekompensaty w postaci bon�w zni�kowych na nast�pn� podr�.

- Pasa�erowie poci�g�w sp�nionych ponad godzin�, dostan� zni�k� 25%, tych sp�nionych ponad dwie godziny dostan� 50% - m�wi� w ostatni� niedziel� w Radiu TOK FM rzecznik PKP Intercity Pawe� Ney. W telewizji TVN24, dzie� p�niej r�wnie� pojawi�a si� deklaracja, �e ka�dy pokrzywdzony klient mo�e si� stara� o odszkodowanie i sk�ada� reklamacj�. Tak�e w trakcie poniedzia�kowej konferencji "kryzysowej", kt�ra odbywa�a si� w siedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe, ze strony cz�onka zarz�du PKP S.A. Jacka Prze�lugi pad�a deklaracja, �e pomimo i� prawo nie nakazuje w takich sytuacjach �adnej rekompensaty, to jednak b�d� one realizowane. R�wnie� na stronie PKP S.A. opublikowano informacj� o mo�liwo�ci otrzymywanie rekompensat: "(...) Przepraszamy naszych Klient�w za powsta�e k�opoty. Wszystkim Klientom dotkni�tym sp�nieniami pociag�w PKP Intercity oferujemy rekompensaty (...)"

To w�a�nie na tej podstawie wi�kszo�� pasa�er�w mog�a wywnioskowa�, �e po z�o�eniu odpowiednich wniosk�w, otrzymaj� zado��uczynienie za wyd�u�aj�c� si�, czy niezrealizowan� podr�.

Tymczasem, poniewa� sp�ka ponios�a ogromne koszty, zwi�zane z walk� z niesprzyjaj�c� aur�, rzeczywisto�� mo�e by� niestety brutalna. Teraz przedstawiciele sp�ki m�wi� ju�, �e pasa�er ma prawo ubiega� si� o rekompensat�, ale wcale nie znaczy to, �e automatycznie j� otrzyma. - Ka�da reklamacja b�dzie rozpatrywana indywidualnie. Natomiast warunki pogodowe jakie mia�y miejsce, s� przes�ank� wy��czaj�c� odpowiedzialno�� przewo�nika - powiedzia� nam rzecznik PKP Intercity.

Trudno powiedzie�, jak ca�e to zamieszanie odbior� ci najbardziej poszkodowani, czyli podr�ni. Nie ma jednak w�tpliwo�ci, �e nie przysporzy to kolejowemu przewo�nikowi zwolennik�w, a co najwy�ej po raz kolejny poka�e to, czego �wiadkami byli�my przez kilka ostatnich dni, czyli chaos organizacyjny.

�r�d�o: Rynek Kolejowy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl
  • Drogi użytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

    Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

     Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

     Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

    Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.